{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 01 Apr 2019
叫外賣食Pizza你時不時都會做,不過永遠食到尾,所有人都會食剩Pizza餅邊,因為已經無晒餡無甚味道,有外送平台就喺今日推出「Pizza走邊」嘅選擇,正啊喂,但有無得瘋狂加菠蘿呀?
戶戶送Deliveroo就聲稱近日接獲極多客人投訴,指稱薄Pizza批邊非常難吃,甚至世界各地如倫敦、巴黎及悉尼等地,亦出現對Pizza批邊前所未有嘅強烈抗拒情緒,所以「Pizza走邊」勢在必行,亦會影響一代人食Pizza的文化。
户户送代言人余仁節表示:「我們的餐廳夥伴曾嘗試以各種美味的蘸醬選擇,希望令淡而無味的薄餅批邊增添滋味,可惜依然無法贏得客戶歡心。至於客戶為何突然會對薄餅批邊如此抗拒,我們亦不清楚箇中原因。戶戶送平台不再提供薄餅批邊選擇絕非草率決定,而是在接獲數以百萬計客戶投訴後,並經過周詳考慮而採取的行動。」
「Pizza走邊」服務或者只會出會在4月1日,愚人節 :)
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023