{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 28 Mar 2019
主打食懷舊鐵板餐嘅扒房,你一定諗九龍區幾間屹立多年嘅名寶石、飛鷹、金鳳同第尾,不過一過海去灣仔,範圍再收窄,薔紅、波士頓、後街扒房等等你可能都食過,而灣仔最新一間,你一定未食過,因為係酒店餐廳嘅新promo。
我諗最初講起英皇駿景酒店,你大概諗唔到喺咩位置,有印象嘅係水煮菜、火鍋相當出名嘅中菜駿景軒,其實樓下都仲有間餐廳嘅,叫Monkey Cafe。 餐廳最近推出一系列「經典懷舊餐」,扒餐如肉眼、西冷、串燒牛柳,還有什扒,全數在列,價錢唔貴,平均都係$110左右,相當抵玩。
咁好唔好食?我覺得係高性價比嘅,肉眼軟腍之餘尚有點肉味,不過醬汁還需加強一下,略嫌偏淡。鐵板上枱,再倒下醬汁,接著就是蒸氣直冒嘅環節,係食懷舊扒餐的重點之一。
「經典懷舊餐」還有數款飯可選,白汁雞皇飯、焗豬扒飯等。焗豬扒飯處理出色,人手槌過的豬扒軟腍,炒飯底更足見誠意,上面仲有芝士。

Monkey Café

地址:香港皇后大道東373號英皇駿景酒店地下

電話:2961 3340

時間:11:00am - 10:00pm

推廣日期:即日至5月31日



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023