{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 Feb 2019
本地知名餐飲集團Black Sheep Restaurants 今年第二年舉辦「黑羊‧美饌」餐廳週,一連七天的餐廳週點解要留意?簡單d講,平時無得訂位嘅餐廳,期間限定可預訂,各家端出招牌套餐,價位更抵食,重點包括剛奪一星嘅New Punjab Club同Belon!


就咁講Blacksheep 旗下餐廳,你會諗有咩咁特別?細心睇你就會發現餐廳集中分佈在中環、灣仔一帶,間間都屬規模不大的高質精緻小店,一年總會食到一、兩間。



上年第一年舉辦餐廳週,活動都算相當成功,原因在抵食,你可以用,平時食唔到,好似剛榮獲米芝蓮一星殊榮的星級餐廳New Punjab Club,$398 一位食齊8道菜,位於巴基斯坦和印度交界的旁遮普菜,連香港以外地區都少見。
仲有例如相當骨子嘅美意餐館,CARBONE $498一位食連甜品4道菜,比起平時食,已經打咗個85折。
平時一堆謝絕訂位的餐廳,都會開放預訂,好似口利福中菜廳、La Vache!法式扒房、Chôm Chôm越菜餐廳和日式居酒屋Fukuro 就會打破慣例,接受2至6位的預約。(截稿前Fukuro已經爆滿,明年請早:( )
最後我覺得餐廳週都係試新餐廳嘅好時間,大家亦可以試下希臘菜餐館Artemis & Apollo,以及新派斯里蘭卡菜餐廳Hotal Colombo,兩間餐廳都的定位都屬新派精緻的靚餐廳,相信唔止你自己想食,你女伴都想當歡迎你去訂呢兩間餐廳。

「黑羊‧美饌」餐廳週

網址:www.blacksheeprestaurants.com/black-series



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023