{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 04 Feb 2019
上一篇講完酒店,都係時候介紹下價位稍稍不同嘅餐廳,開年飯無論一家四口,定係一班同事老友,都要食番餐好,加上豬年來到,賀年菜式上出現嘅豬肉又會俾到咩驚喜你呢?

正宗淮揚菜迎新年


淮揚菜高級食府十里洋場準備了一系列好意頭的賀年菜式,包括橫財就手 ─ 鮑魚紅燒大元蹄;包羅萬有 ─ 鮑魚、鵝掌、海參、花菇及蝦球;福祿滿堂 ─ 魚翅、鮑魚、燻魚、魚丸及蛋餃;風調雨順 ─ 江南酸菜魚;金銀滿屋 ─ 黃金蝦球拼清炒河蝦仁;鴻運當頭 ─ 紅燒大魚頭;發財好市 ─ 蠔豉、髮菜及蛋餃;財源滾滾 ─ 紅燒蒜子扣大鱔;喜氣洋洋 ─ 金銀蘿蔔紅燒羊肉;彩鳳報喜 ─ 京華玉樹雞。最後當然少不了甜品,招財進寶 ─ 發財元寶酥及步步高升 ─ 金豬馬拉糕。



十里洋場

地址:香港銅鑼灣恩平道28號利園二期101號舖

電話:2338 5500

營業時間:

11:30am – 3:30pm (最後點菜時間2:30pm) <周一至五>

11:30am – 4:30pm (最後點菜時間3:30pm) <周六、日及公眾假期>

6pm – 11:30pm (最後點菜時間10:30pm) <周日至四>

6pm – 12:30am (最後點菜時間11pm) <周五、六及公眾假期前夕>

供應日期:2019年1月15日至2月19日



北方中菜意外玩甜品

另一間北方中菜食府胡同,就端出一個別緻的賀年菜,甜品「如意吉祥」,將許願樹傳統活現賓客眼前,「柑桔」外層為香脆糖衣,內裡為香橙慕斯,食完仲可以喺許願卡寫下願望,掛在餐廳內的許願樹上,等你連唔使去大埔林村都可許個願,相當盞鬼。



「如意吉祥」(港幣138元)將於1月21日至2月19日期間供應,而「胡同」新春賀年晚宴亦會包括這款甜品。屆時,晚宴將會呈獻10道特色北方名菜,定價為每位港幣1,228元。在2月6日大年初二當晚,賓客將可一邊享用11道菜的盛宴,一邊欣賞在維港上空綻放的賀歲煙花匯演。盛宴定價為每位港幣1,688 元。


胡同

地址:尖沙咀北京道一號28樓

電話:3428 8342

網址:www.hutong.com.hk  

供應日期:2019年1月21日至2月19日



精心炮製八寶乳豬

廚師團隊選用伊比利亞乳豬,經過24小時精心處理,製作出外脆內軟的「蘋果木煙燻八寳乳豬」。乳豬內釀有栗子、百合和蓮藕等多款時令食材,象徵來年財源滾滾,身體健康,幸福美滿。「蘋果木煙燻八寳乳豬」上桌時由專人即席分切,是八道菜新春美宴(每位港幣888元)的焦點菜式,於1月25日至2月22日期間供應。

The Chinese Library

中環荷李活道10號「大館」1座1樓

電話:2848 3088

網址:www.chineselibrary.com.hk

供應日期:2019年1月25日至2月22日



精緻點心「富貴元寶」


「盤滿缽滿」(咸蛋臘腸焗金蠔)用料豐盛,一隻隻焗至金黃的生蠔外形酷似中國古代貨幣「金錠元寶」,寓意財運亨通,豐足無憂。菜式定價為港幣338元,是餐廳全新推出的八款應節美食之一。


Dim Sum Library

地址:金鐘太古廣場1樓124號舖

電話:3643 0088

網址:www.dimsumlibrary

估你唔到食墨西哥菜

世界上其中一個最擅長烹調豬肉的就是墨西哥菜,中環Te Quiero Mucho將於2月2日至10日限時供應瓜達拉哈拉特色的新年豬肉料理迎接新春豬年,例如Pork Shank慢煮豬蹄肉(HK$180) 配上傳統墨西哥飯、雜豆、烤番茄及烤檸檬角,最適合二人共享; 限量供應的Cereal Milk Panna Cotta穀物牛奶布甸(HK$70),幼滑布甸結合金橘啫喱與黑莓雪葩。



顧客凡於2月5日至10日期間惠顧TQM,即將獲發幸運利是一封,內含各種精彩獎品,包括75折至85折的餐飲禮券,可於下次用餐時使用。其中四位幸運兒更有機會贏取大獎,免費入住其中一間Ovolo Group旗下的香港酒店(共四間)。


Te Quiero Mucho

地址:中環皇后大道中286號奧公館酒店地下及1樓

電話:3423 3290

營業時間:

6:30am – 11:00pm(星期日至四)

6:30am – 12:00am(星期五六)

供應日期: 新年菜式將於2月2日至10日午市及晚市供應。



新派中菜迎接豐盛豬年


尋找具有現代氣息卻又不失傳統風味的新春美食?於主打新派中菜的Madame Ching享用團隊為客人精心設計的Chinese New Year Menu(每位 港幣380元)絕對是最佳選擇,菜單 共有四道菜式,適合與好友親朋分享。 前菜有三款,包括以麻辣豬肉碎和脆皮豆腐製成的麻婆豆腐Mapo “Tofu”;配以麻辣醋油的香辣Pork Wonton;以及用手撕豬肉和自家製洋蔥醬汁炮製而成的廣東版古巴三文治Cantonese Cuban。

最應節的新春菜式非主菜Suckling Pig 莫屬,美味嫩滑的豬肉佐以芹菜泥,淋上燒汁,味道惹味可口,絕對是菜單的亮點。

緊隨其後的是Treasured Sticky Rice。八寶飯一向有著好運、健康和財富的意思,味道意頭兼備,是新春必食菜式。客人亦可以享用薑蔥蒸魚Steamed Butter Fish,鹹香的味道令人難以抗拒,下飯一流。




Madame Ching

地址:香港灣仔星街 5 號地下

電話:2577 7227

營業時間:

下午12時至晚上10時30分(星期一至四及日)

下午12時至晚上11時(星期五至六)

供應日期:節日限定菜單將於2019年2月4日至8日(年三十至年初四)於指定餐廳供應。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023