{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 24 Jan 2019
每年《世界 50 最佳餐廳》(World 50 Best Restaurant)的名單都予人有種感覺,好似來來去去都是那幾間排頭位爭第一,好像是西班牙El Celler de Can Roca 、意大利Osteria Francescana、紐約麥迪遜公園Eleven Madison Park,還有重新的Noma。今年賽果六月才在新加坡公佈,不過官方就率先宣佈改變遊戲規則。
變革是好事,或者大家都會對雄霸榜單前列餐廳感到厭倦,有見及此,今年主辦方就將宣佈曾獲第一名的餐廳將列入「Best of the Best」,形式就如「Hall of Hame」,不會再競逐任何奬項。所以,以下一系列的冠軍餐廳將不會再出現在榜單之上:

elBulli (2002, 2006-2009)

The French Laundry (2003-2004)

The Fat Duck (2005)

Noma (2010-2012, 2014)

El Celler de Can Roca (2013, 2015)

Osteria Francescana (2016, 2018)

Eleven Madison Park (2017)



唔知大家有無睇Netflix 嘅《Final Table》,去到淘汰環節,就會出現該地區最有名的殿堂級廚師做評審,你就會明白這個「Best of the Best」的崇高地位。
上年《The World's 50 Best Restaurants》第一位,Osteria Francescana餐廳老闆兼主廚就表示非常歡迎這做法:「將我們放在『Best of the Best』,這當然是一種榮耀,能夠成為下一個最佳餐廳的模楷,我們亦相當支持,希望能將這份熱誠和熱愛,在業界繼續傳播。」

好老實,好似Noma、elBulli 一類已上神枱的餐廳,一早獲得全世界的認同,基本上再多的項奬,都只是錦上添花,加上榜單頭十位餐廳,大多以歐洲餐廳為主流,當上述餐廳走進神枱,世界料理桌上屬於非主流的地區,會否更多機會向上流動?例如最近上年No.5的秘魯餐廳Central 主廚Virgilio Martinez在港開設ICHU Peru,將版圖由南美擴展至亞洲,已經值得世人注目。



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023