{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 22 Oct 2018

十月都到,要食時令嘢,首選大閘蟹,近年接連爆出大陸蟹的二噁英超標,上年更一度鬧「蟹荒」,你估人人都好似肥媽咁,真正食好D,揀北海道大閘蟹。以高質意粉到街知巷聞嘅Involtini,又有新搞作,推出意式大閘蟹Tasting Menu,有意粉有北海道蟹,仲要免落手拆蟹,他他調調食一餐高質意菜。

每年總會見到親朋好友圍埋食大閘蟹,你都知道大閘蟹大部份來自大陸,一年驚過一年,防偽標籤每年都有假,好記得上年批文未拎香港已有賣,接著又有人說批文本身一開始都可以買,即使打開個蟹膏有幾澎湃,有幾漏油,唔放心點放入口?

近年出現的北海道石狩川的大閘蟹,標榜野生,長期生活於河底,少接觸陽光,蟹色較深,雖然老實講,蟹膏爆膏程度和香氣雖不及,勝在贏幼滑,而蟹膏濃稠甘美,肉質更鮮甜。

Involtini 行政主廚Jack Law今次祭出的意式大閘蟹Tasting Menu,合共7道菜,當中5道就用上北海道大閘蟹,拆埋肉俾你,街賣一隻坐底5、6両,價錢以$250起跳,保守估計都有用至少2隻以上,仲未計每日手工製作嘅意粉,原本黎食三碟意粉可能已經呢個價。今次更和本港著名專業品酒師,獲得2016及2017大中華品酒師大賽冠軍的Reeze Choi合作,以各式意大利佳釀,配上大閘蟹Tasting Menu中的各款菜式。

餐前小點:真係番茄?

甫開場就先聲奪人,一個剝了皮的小番茄,是用鹽漬鱈魚配上新鮮魚肉作為餡料,外皮以番茄鯷魚汁,用酸甜開胃的小菜打開味蕾之旅。

頭盤:沙灘上的貝類 
(Vermantino di Gallura DOCG, Jankara 2016)

日本炸澤蟹,一款常見的食用蟹; 「蟶子殼」用藜麥制作,配燒日本魷魚及焦糖洋蔥,而主角當然是以小薄餅配大閘蟹蟹膏及三魚子籽,鹹鮮、濃郁的味道在味蕾同時間爆發,互相輝映。

 

配上花香洋溢、令人感覺清新的Vermantino白葡萄酒,這款酒以Vermantino提子釀製,礦物度與酸度平衡和諧,襯托海鮮食材最為合適。



第二道:「燒賣」?
(Greco di Tufo DOCG, Pietracupa 2015)

用小意麵卷做成燒賣的外觀,並以中式蒸籠盛載,配以鱸魚、鹹香的意大利風乾豬面肉、大閘蟹蟹膏,玩味之餘,蟹膏油釋出的香氣更是誘人。

 

配上在意大利南部以Greco葡萄釀製的Pietracupa 2015,酒體結構結實強烈,入口後偏乾的特性,正好襯上味道濃烈的美食。

 

第三道:鮮香煎海蝦意大利飯配瑤柱香濃蟹湯
(Etna Bianco Doc, Ante I Custodi 2014)

 

煎成飯焦的意大利飯,索盡海鮮湯及海蝦的鮮味,再倒入用昆布、鰹魚、花蟹及大閘蟹熬成的極鮮甜濃湯,認真,你飲過嗰壺湯,你絕對會想問有無得買走!

 

為這道菜式作點綴的佳釀,就是用上Carricante葡萄,在西西里島西山山腰釀製的火山酒。特點是礦物質感重,帶有淡淡的焦香味,更可嚐到陣陣鹹香。

Pasta:手做墨汁意大利麵配大閘蟹蟹膏鹹蛋黃海鮮汁
(Vernaccia di Oristano DOC, Silvio Cara 2004)

 

是晚重點,手造墨魚汁意大利麵,非一般食到滿口黑色的一款,麵底醬汁以鹹蛋和自家製海鮮湯煮成,鹹蛋的鹹香,能進一步提升大閘蟹蟹膏的味道,的確令你每啖都需要略等十數秒,稍作停頓以感受蟹膏和鹹蛋合奏組成的交響曲,還有意大利乾魚春亦有意想不到的驚喜。

 

經過陳釀的Silvio Cara 2004,擁有出眾的金黃酒色。酸度偏低,宜人甜香,整體酒感豐富,擁有大自然氣息,可嚐到粟子、蜂蜜、杏仁味,甘甜獨特,一試難忘。

Pizza:自家製大閘蟹蟹膏米小Pizza配本地新鮮食用花
(Vernaccia di Oristano DOC, Silvio Cara 2004)

 

用米飯煎香作為餅底,再鋪滿大閘蟹蟹膏,完全是「晒冷」之級數,心諗你食到呢一道,就知道食咗唔止2隻蟹。本地新鮮食用花意外解膩。


北海道石狩村大閘蟹Tasting Menu(共7道菜色)

價錢:每位HK$788(+10% 服務費),另加HK$388,便可同時配上意大利佳釀(共5種佳釀)


Involtini Italian Cuisine

地址:銅鑼灣駱克道459-461號The L. Square 11樓全層

營業時間:11:30-15:00; 18:00-22:30(星期一至日)

訂座電話:2658 2128



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023