{ SKIP }

POSTED ON 28 Sep 2018

星期五晚想食好少少?女伴愛日式鐵板燒,但自己作為肉食獸一事又不能放棄,貪心少少,滿足兩個心願,最近銅鑼灣就有新晉日式鐵板燒能夠兩全其美,仲有首次供應香港的伊賀和牛。

上月才新開張的Ukiyo 世,主打的就是日本和牛,日本各大銘柄牛如神戶牛、飛驒牛、尾崎牛、近江牛和鹿兒島「Nozaki 牧場」牛肉,仲有首次在香港供應的伊賀和牛,據說仲係日本古代忍者首選的肉類,信不信由你啦。

呢間日式鐵板燒,仲有一個令人意想不到嘅地方,就係提供扒房或肉店先有嘅「牛肉熟成服務」,餐廳除了多款精選 A5 和 A4 和牛肉眼扒和⻄冷牛扒,還有 USDA Prime 牛肉和韓牛,由餐廳仔細進行熟成處理,確保展現最香濃的肉味和口感。喜愛牛肉的客人更可挑選優質牛肉,然後享用 Ukiyo 世的私人熟成處理服務,待「牛肉成熟時」到店內或拿回家慢慢享用。

餐廳由田舍家、雲海前大廚Arthur Li李紹鋒主理,絕對唔止得牛食,仲有如海鮮帶來本地龍蝦配羅勒汁(市價)、活日本象拔蚌(市價)和日本帶子($180)以及⻄班牙紅蝦配蝦膏羅勒汁天使麵($380)等海鮮菜式。

餐廳現供應午市及晚市,餐廳設有 21 個座位,包括七人私人包廂。

Ukiyo世

地址:銅鑼灣霎東街15-21號OLIV 18樓

電話:2152 8880

營業時間:12:00 - 15:00、18:00 - 23:00

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023