{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 09 May 2018
圖:Netflix

喺未見識到Elon Musk的糖果公司之前,同屬甜品界的另一間朱古力工廠,已經密鑼緊鼓籌備中,來自「世界最佳餐廳」的西班牙餐廳的 El Celler de Can Roca,被譽為當代其中一位「世界最佳甜點師」的Jordi Roca,一手建立的朱古力工廠,究竟會有咩特別?



Roca兄弟一門三傑,左邊是Jordi、中間是大廚Joan、右邊是專業侍酒師Josep

今個season嘅《Chef’s Table》,主題就係甜品師,當中E3 就提及到兩度榮獲「世界最佳餐廳」的西班牙餐廳的 El Celler de Can Roca,當中年紀最小的Jordi,本身是個反叛二世祖,浪子回頭,然後成為甜品大師,更被他的哥哥兼主廚Joan Roca稱讚為「餐廳創新的核心」,由他第一次創作的 "Journey to Havana",將雪茄氣味注入製作雪糕,再以朱古力覆蓋捲成雪茄模樣,已教人拍案叫絕,還有一道道令人著迷的甜點,正如招牌作甜點 Orange Chromaticism。

上年年尾,已有傳Roca兄弟會在餐廳之外開展新路線,開設一間由可可豆到成品一條龍生產的朱古力工廠,投資200萬歐元,進佔甜品大亨之位。當然你就知道這鬼主意一定出自Jordi Roca,這位晉身為世界最佳甜點師之列的大廚,一早已在區內開設雪糕店,名為ROCAMBOLESC。今個月再有更多消息,據說這個朱古力工廠名為Casa Cacao,意即「可可豆之家」,同樣在西班牙Girona地區。

朱古力工廠的地下是烘焙工房加上零售店面,供應糕點和特選的朱古力,冷飲熱飲,讓你有機會一試有不同可可豆製作的分別。所有產品的包裝均是可分解,取自循環再用的可可豆纖維。不過這個朱古力工廠最令人興奮的是,樓上擁有15間客房的精品酒店,試想一下訓醒一聞到是可可豆和烘焙香氣,是甜品迷的Dream come true。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023