{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 03 Jan 2018
今年米芝蓮一星名單有一間新面孔,粵菜食府「營致會館」,餐廳三個月極速奪星,連帶背後的灶神集團都廣為人注目。奪星之後,集團亦在中環新開兩間餐廳,分別是主打健康飲食的「aha」以及和風燒物的「燒乜」,鍾情燒物的男人們,留意的當然是後者。

留意返擺花街 8 號,成幢都係灶神的「地頭」,分別是廣東菜李好味、美墨菜MEXUS、泰菜My Tai Tai。今次延續集團玩味風格,見新店之名「燒乜」,明顯想食字「燒物」,可見一斑。

餐廳找來日本熊本縣的主廚高附俊輝領軍,遊歷多個國家的他,將意法兩地技法加到日式之中,強調材料新鮮已是餐飲業的基本,他獨有自家配方的醬汁和精準的火侯控制,才是主廚高低之分野,不論是和牛壽喜燒配蛋泡沫、即席煙燻明太子和燒鱈場蟹腳配檸檬醬油,都足証主廚將各種烹飪技藝巧妙融合。

燒A5和牛配壽喜燒風味醬汁及雞蛋泡沫 $388

石鍋燒飯團茶漬飯配香蔥味噌白雞湯$108

三種風味雞胸肉串燒 $35/ 每串

燒乜

地址:中環擺花街 8 號 3 樓

電話:2896 1838

營業時間:12:00nn - 3:00pm ;6:00pm - 11:00pm(星期日至星期四)、6:00pm - 12:00mn(星期五、六及公眾假期前夕)



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023