{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 02 Jan 2018
有無印象,上個月有脫北士兵跨越邊境逃到南韓,被追殺中槍傷之下成功「抵壘」。呢位脫北士兵連續接受取子彈和寄生蟲兩個手術後,醒返第一件事,竟然話想食南韓Orion朱古力批?!廠商聽聞後立即為他送上100箱,仲承諾讓他終身免費任食,呢個南韓其中一款「國民零食」朱古力批,究竟有咩吸引力?

聽落已經不可思議,但話說呢款朱古力批,一直以來都是北韓人最愛,因為除咗「少女時代」等流行音樂(明明就因為女團質素太高),工人等勞動階層最愛的就是朱古力批。早於2011年,已經有美國傳媒報道,在北韓開城工業區,有南韓工廠老闆向北韓員工派發朱古力批,味道驚為天人,在北韓當地有價有(黑)市,炒價是原價的20倍價錢,大約係$78,係咪仲驚奇?

不過好景不常,2015年開始有廠方不再派發朱古力批,最高領導金仔眼見有利可圖,仲在北韓開設自家 Chocolate (Pie) Factory,不過聽閒相當難食,當然連當地人都不屑一顧啦,所以我有奶油相信,呢位脫北士兵都「餓」咗幾年無食過,這堆資料你在Google打「北韓 朱古力批」,可以慢慢睇,相當有趣。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023