{ SKIP }

POSTED ON 22 Dec 2017
築地市場終於搬啦?個感覺好似街角嗰間聲稱「即將結業」的鋪頭,但永遠都唔會執。貴為東京其中一個港人必去旅遊熱點,無論去食新鮮刺身、睇日本一競投,幾乎都必列入行程,不過日本東京築地市場落實在明年 10 月,遷址到豐洲 。
本身東京築地市場早於2年前就已經話要搬,當時就因為新市場選址的地下水受污染,測試報告檢驗出有毒化學物質苯含量超標78倍,震驚日本國內,東京都知事小池百合子先再三延遲搬遷決定,甚至影響埋2020年東京搞奧運的交通配套。
搬市場的事最終「扑鎚」,由東京都及市場業界組成的協議會,決定將豐洲市場開幕日訂在明年10月11日,較原先預期的日子遲了約2年。舊築地場內市場將營業至 10 月 6 日。
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023