{ SKIP }
文:米  圖:互聯網
POSTED ON 17 Dec 2018

日本薯片製造始祖「湖池屋」係日本歷史悠久嘅人氣零食品牌,早前MenClub喺Facebook同大家分享咗佢嘅金箔薯片,見到每塊薯片都沾滿閃令令嘅金箔,雖然味道同一般原味薯片分別唔大,但賣相絕對吸引,用嚟呃Like一流!不過市面上有形形色色嘅薯片,試得太多重口味,大家又會唔會想返璞歸真,食吓純天然薯仔味連鹽都冇粒嘅薯片先?有消費者就向「湖池屋」提出呢個要求,於是市上最Pure最True嘅薯片就正式登場,就係「湖池屋」嘅「素顏薯片」(ポテトの素顔)!

「素顏薯片」係將薯仔切片,再用植物油炸,炸完之後完全唔再額外調味,可以直接呈現薯仔最天然嘅風味,就好似冇化妝嘅少女一樣咁清新動人。如果消費者都係覺得太淡口唔夠喉,仲可以自己調出最喜歡嘅口味,多鹽又得少鹽又得,「素顏薯片」絕對可以配合得天衣無縫!

「素顏薯片」目前於日本全國Lawson便利店有售,70g售價165円,有網民表示「素顏薯片」出乎意料地好好食,如果巴打喺日本見到不妨買嚟試試佢!
世界上最遙遠的距離,可能就係相愛卻不能相見嘅異地戀!最近淘寶就出現一款「異地戀接吻神器」,即使此天各一方,亦能夠感受對方嘴唇觸感,幫助情侶維持感情熱度。 據中國傳媒報導,近期淘寶出現一款 ...
gags
【奇趣】Long D救星?淘寶驚見「異地戀接吻神器」
21 Feb 2023
唔少人都鍾意喺夏天曬下太陽,換得一身古銅色肌膚,同時促進身體產生更多維他命D,有益健康。不過,最近TikTok就流行一種另類日光浴「曬會陰」(Perineum Sunning),顧名思義即係對住個太陽腿張開,聲稱能夠改善睡 ...
gags
【趣聞】TikTok瘋傳「曬會陰」運動 聲稱能改善睡眠增強性慾
06 Oct 2022