{ SKIP }

POSTED ON 09 Aug 2019

 

曾幾何時,代理曾以中古車身份引入過第一代Porte和同屬於第一代的Sienta來試水溫,結果由代理賣水貨自然受歡迎,所以引伸出來就是代理正式入口第二代Sienta和Porte的兄弟Spade。印象中代理好似冇解釋點解要捨Porte唔入而入造型較保守平實的Spade,不過在「有得揀先至係老闆」的大前提下,造型較Spade可愛百萬倍的第二代Porte便成為一眾水貨商的囊中物。

第二代Porte變得「眼大大」、「口大大」,再加上司機位後面多了一扇車門,可以令後座更容易出入之外,左邊仍維持單一大趟門設計,既方便乘客上落,又方便在狹窄環境下進出車廂,最適合用來湊仔番學。另外,水貨Porte比行貨Spade優勝的地方,就是車身用色較吸引,好似今次借來畀阿延測試的F版Porte,有一身鮮艷橙色,再襯一個雙色(杏色和啡色)內櫳及粉紅色的表台,唔好話佢(阿延)太太鐘意,麻甩佬如我都like!

Porte的賣點就是乘客位那邊的超大型趟門,無論大人細路,或者老人家上落車都超級方便。
二代Porte/Spade的優點是司機位那邊多增一扇後門,令後者乘客出入比第一代更容易和方便。
水貨內櫳用色靚的確是無話可說,杏色櫳「撞」啡色軚,再配埋粉紅色表台,唔好話女士鐘意,我都好鐘意。
雙幅式好睇唔算太好揸手,但勝在用色夠靚。
行貨Spade沒有的電子表板,單是這個賣點,已經有買水貨的理由。
由於車身四正,所以車廂空間極其寬敞,即使筆者身高接近6呎,置身其中也不會頂頭。

由於Porte的定位是家庭車關係,所以動力配搭唔會有任何驚喜,1.5公升四缸DOHC 16V引擎,馬力只有109匹及13.5kgm扭力,並以CVT無段變速波箱傳動至前輪,表現順滑無縫,可以講是一部好稱職的家庭車,用來湊仔番學比一般7人車更易睇位,而且扳低前座椅背,即可以在停車時叫阿囝阿囡做埋功課先入學校。

不過懸掛偏軟是天生問題,或者可以跟另一部同場的白色Porte一樣,換Cusco的Street Zero A絞牙避震、塔頂和「蝦鬚」等,表現明顯紮實好多,尤其高速行駛會更穩定。不過對一般家庭車用家來說,原裝避震已經夠用。


引擎:直四, DOHC, 16V, VVT-iE

排氣量:1,496cc 

馬力:109ps/6,000rpm

扭力:13.5kgm/4,400rpm

傳動:無段變速

驅動:前置引擎;前輪驅動

制動:通風碟(前);鼓式(後)

懸掛:麥花臣(前);拖曳臂(後)

尺碼:3,995 × 1,695 × 1,690mm

軸距:2,600mm

車重:1,170kg

「買得Polo,好心你俾多些少買Golf 1.4(150匹)啦!」 我多事,加把咀「咁買得Golf 1.4,點解又唔添多啲買GTI或Golf R呀?」 好在,地球仲有好多小車fans,亦都有個叫Volkswagen嘅老招牌 繼續陪佢哋癲,推出好似Gol ...
autoreviews
【一公升Turbo當道】Volkswagen Polo 1.0 TSI
06 Nov 2017
「而家啲車唔靚」已經流傳於環球車迷口中約20年。 我唔敢話將近2018呢刻,全球車廠已覺悟前非,部部新車皆「靚女」,但近年,德國、日本都有唔少令人睇得舒服順眼,又獨具風格嘅新盤。 包括今次MenClub到德國試駕嘅V ...
autoreviews
【不用看藍天碧海】Volkswagen Arteon
03 Nov 2017