{ SKIP }

POSTED ON 18 Jan 2019

無論快意、Abarth、Jeep又或者愛快,而家通通都冇得賣,點解?因為香港冇人代理,自從太古在前年宣布不再入口私家車之後,一眾上述四款車的車主頓成「孤兒仔」,而家想買新款要搵水貨商幫手。雖然冇得買新車,但舊款依然有不少捧場客,好似今次介紹這部Abarth 500 Esseesse,從上手買下來就進行大量改裝,有心keep的確係唔同!

來自意大利的快意500,本身在意大利就如Corolla、Civic般受人歡迎,車仔細細在羅馬街頭中穿梭無往而不利,而且新版500亦有不少聯乘作品,最經典莫過於Gucci 500和695 Tributo Ferrari,前者車身有齊品牌拉及品牌專用色安全帶,後者由快意集團屬下的法拉利出手改裝,馬力有180匹,再加上又是限量推出,市場十分搶手。

至於今次介紹的Abarth 500,屬於500的高性能版,而且車主亦換了一套原廠出品的Esseesse套件,可以將普通Abarth 500的馬力提升至160匹,扭力亦提高至23.4kgm,甚至在按下sport mode按鈕後,極速可提升至211km/h,0-100km/h加速只需7.2秒,數值上看似不快,但由於車身輕、軸距短,山路跑彎足夠放爆不少大馬力快車。

車主換了一套Air Design車身包圍,令這部可愛小車變得更惡!
本來Esseesse有套17吋白色輪圈,但車主喜歡TE37(輪圈)的樣子,所以就換了這套古銅色TE37。
新500的前後軸距極短,再加上四只車輪放在車身四隻角之上,令操控更靈活。
本來車主都想搵開篷版Abarth 500,但由於市場盤源較少關係,所以最後都是入手了這部硬頂500。
Abarth 500的車廂布局跟一般500沒太大分別,不過車主就換了一支較短身的波棍,令入波更「就手」。
上手車主已換了一對Sabelt桶椅,包裹能力極高,而且又換了較矮身座椅架,所以坐上去不太頂頭。
論馬力,不算太高,普通的Abarth 500只有135匹,但加了套Esseesse配件之後,馬力增至160匹,尤其當按下sport按鈕時,轉向和懸掛明顯「重」了很多,甚至turbo介入時也較明顯,推背感亦強烈很多。至於若不使用運動模式,就如片中所說,軚盤變得輕飄飄、懸掛表現得有點腳軟,動力輸出也感乏力好多。

引擎:直四 DOHC 渦輪增壓

排氣量:1,368cc

馬力:160hp/5,7500rpm

扭力:23.4kgm/3,000rpm

傳動:5前速手動

驅動:前置引擎;前輪驅動

制動:通風碟(前);實心碟(後)

懸掛:麥花臣(前);扭力桿(後)

尺碼:3,568 × 1,628 × 1,486mm

軸距:2,301mm

車重:1,035kg

0-100km/h:7.4秒

極速:211km/h

「買得Polo,好心你俾多些少買Golf 1.4(150匹)啦!」 我多事,加把咀「咁買得Golf 1.4,點解又唔添多啲買GTI或Golf R呀?」 好在,地球仲有好多小車fans,亦都有個叫Volkswagen嘅老招牌 繼續陪佢哋癲,推出好似Gol ...
autoreviews
【一公升Turbo當道】Volkswagen Polo 1.0 TSI
06 Nov 2017
「而家啲車唔靚」已經流傳於環球車迷口中約20年。 我唔敢話將近2018呢刻,全球車廠已覺悟前非,部部新車皆「靚女」,但近年,德國、日本都有唔少令人睇得舒服順眼,又獨具風格嘅新盤。 包括今次MenClub到德國試駕嘅V ...
autoreviews
【不用看藍天碧海】Volkswagen Arteon
03 Nov 2017