{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 09 Jan 2018
瑞典電單車品牌「Husqvarna」以越野系嘅電單車而聞名,但佢哋係2015年就推出咗非常有型嘅街車「VITPILEN 701」同「401」。不過今次都唔係講部車,而係當日宣傳圖上位車手配戴緊個與別不同嘅頭盔。

呢頂前白後黑,既係全覆蓋型但又有護目鏡嘅頭盔早於VITPILEN嘅宣傳片上就已經現身,由於其特別外表,當時已經有唔少人討論緊個頭盔,但「Husqvarna」一直都冇公佈任何消息。直到上年年尾時佢終於喺官網公佈咗頭盔嘅參數詳情。頭盔名為叫「PILEN」,有別於現時新頭盔多以高科技為主,PILEN基本上都係一頂普通頭盔,但就於頭頂加入大氣孔以助通風,護目鏡亦可以輕易更換,另外內部嘅特別設計可以減少戴眼鏡嘅用家嘅不適。但計我話佢最吸引人嘅就係「清秀」嘅線條,可以話係難得有「輪廓」嘅電單車頭盔呀。

使用100%玻璃纖維製作,目前價錢未定。或者要等到VITPILEN於今年發售時先知啦。
Husqvarna
來到月尾,《GT 7》又有更新,首先有沒有準備出發日本看櫻花?沒有的話可以在遊戲內駕駛愛驅去新增拍照模式賞櫻地點影靚相。而新增車款則有林寶堅尼(Lamborghini)Urus、Audi R8 V10 Plus及豐田(Toyota)GT-One。現實 ...
autonews
【睇片】《Gran Turismo 7》本月更新 揸豐田GT-One影櫻花
28 Mar 2024
Maserati回歸賽場,就是即將在夏季推出的MCXtrema。繼承MC20血統,MCXtrema早前就去到Autodromo Varano de’ Melegari進行測試,而駕駛的就是首席試車手Andrea Bertolini。3.0公升Twin-turbo V6引擎,馬力720hp,扭 ...
autonews
【睇片】瑪莎MCXtrema落場測試 推出前聽靚聲
27 Mar 2024