{ SKIP }

POSTED ON 06 Jul 2018

「開枝82年Lafite」,這句經典台詞由細聽到大,作為波爾多的代表一級名莊,Lafite一直受到多方飲家的熱烈追捧,其實包括全球賺錢最多的退役運動員David Beckham,只計他近幾年的代言收入,已進帳約4億港元,吸金能力極強。

7月4日,碧咸與妻子Victoria到巴黎的米芝蓮3星餐廳Epicure慶祝第19年結婚紀念,兩夫婦皆為識酒之人,他們的Wine Selection又再次成為眾人的焦點。

眾所周知,碧咸偏好如加州Screaming Eagle般的醇厚Cabernet Sauvignon,今年他們揀選了Chateau Lafite Rothschild 1990年,由57% Cabernet Sauvignon、30% Merlot、13% Cabernet Franc混釀而成,Full-Bodied,擁有如頂級雪茄般的濃厚香氣,香莓、朱古力,還有Lafite一貫的悠長餘韻;於Wine Searcher搜索後的價錢大約HK$6,000 – 8,000不等,不需破萬。

於他們的IG Story見到另一款白酒,2009年的Burgundy Domaine Leflaive Batard-Montrachet Grand Cru,說起來價錢亦不過HK$3,000 – 5,000左右,對碧咸而言絕非昂貴,除了要慳錢補貼Victoria之外,碧咸夫妻在品酒方面亦是專家,懂得享受品味、質素,而非單單睇價錢便開一枝82 Lafite。

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024