{ SKIP }
文:MenClub Raphael  
POSTED ON 23 Mar 2018

很多錶友都問,今年BaselWorld的新版Deepsea Ref. 126660到底有何改動,即使仔細觀察圖片也很說出不同的地方;沒錯,126660在外觀上確實變化不大,Upgrade重點在於新型號3235機芯,以多項專利技術將動力儲存提升至70小時!

126660仍然是用44mm錶殼,另一Upgrade是在錶帶,因為曾有用家反映首代Deepsea型號的錶帶實在太幼,配Deepsea般厚實錶殼不太合適,結果今年換上全新寬闊蠔式錶帶,並重新設計錶耳、錶殼外側,坦白講,若非資深撈迷或有實物上手,齋睇圖片要看出這變化確是高難度動作。

Rolex Deepsea具有專利的Ringlock錶殼結構,可以抵禦深海的龐大水壓,其防水深度達3,900米,「D-Blue」藍黑漸變錶盤正是用來表現深海的感覺,而新版126660一樣有「D-Blue」與黑面兩個選擇。

細節的改良,加上全新的「Superlative Chronometer」認證3235機芯,Deepsea 126660仍然具有相當的吸引力,官方定價為CHF12,000,港幣10萬有找。

Source : Rolex

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024