{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 08 Feb 2018

以前好多錶迷,及至鐘錶專家都對私人訂製改錶服務不屑一顧,因為坊間的確有不少改錶的地方,不僅用料、手工差劣,很多時連腕錶的機械結構也會被破壞。

不過自從Bamford等頂級私人訂製公司出現,整個業界對於Customization的觀感就從抗拒軟化成受落,再從受落變成歡迎,去年Zenith、BVLGARI等名錶都相繼成為Bamford的官方合作夥伴,今天Customization已是鐘錶不可或缺的部份。

今年Bamford再與Fragment Design合作,高級腕錶與潮流文化的一次 (官方) 世紀聯乘,雖然無Rolex X Supreme咁誇張,但這款Bamford新錶也是非常矚目的作品。

Fragment Design由原宿教父藤原浩Hiroshi Fujiwara主理,專門同各大牌子玩Crossover,Nike、Converse、Cole Haan,LV,Starbuck都見到他們的特別版產品。Bamford與Fragment Design以前的各款改版Rolex同樣精彩。

值得注意的是,Bamford雖然出很多改版撈,但兩者並非合作夥伴,即是你拎隻Rolex去改,便會失去原裝固保服務。

新版El Primero,採用了黑白雙色調設計,完全省略時標,只剩下一環白圈與6點鐘位置的日期示窗,Zenith Logo下方見到雙閃電標誌,腕錶已於東京銀座的Dover Street Market獨家開售,如你身在東京,不妨去睇睇它的真面貌 (買到更好)!

CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024