{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 12 Sep 2017

超大化餐具的玩法,其實一路以來都有,不知道大家有沒有見過巨型匙羹食雪糕,KFC桶思樂冰的搞笑Gif,我一路以為這些只是惡搞的Idea,誰不知現實中真的有人將巨大化餐具變成產品,還大受歡迎。

燈燈燈櫈,各位觀眾,Giant Prosecco Glass,一隻可以裝750ml的巨型酒杯,計容量剛好裝到一枝Standard Size的葡萄酒,但產品製造商講明是開Party時,斟Prosecco用的,以後一人一杯,不用煩。

老老實實,我一開始都唔明白,到底出這隻杯,除了搏人一笑和嚇親人之外,有何實際用途,根據製造商英國Present Finder的描述,Giant Prosecco Glass可以免卻Refill的煩惱,只需要開瓶、倒酒,就可以一次過飲到落尾。

不過放諸香港市場,更可以用來應付一些「唔好飲咁多呀」的場合,你只要講「都係飲一兩杯啫」,基本上已經夠哂你玩。

英國物價,官網售價£14.99,值不值見仁見智,但已經斷貨到10月才能有Shipping,不知道是否外國人特別興用這些做禮品,不過在香港要玩呢隻杯,先要考慮之後夠不夠位收藏。再理智一點想想,雖然酒杯採用笛形設計,很適合汽泡酒、香檳等等,但考慮到你不可能於短時間內飲完一杯,一等得耐,口感、風味又難免受到影響,如此一來,我反而覺得Refill的做法比較正路。


CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024