{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 18 Jul 2017

近期時不時落雨落到黑雨水浸 (但永遠是黃雨Signal),轉頭放晴半刻,再過一陣又再落過,無限Loop。天氣變得如此極端,愈來愈令人深思環保的重要性,一個丹麥品牌Danish Fuel便負起保衛地球的責任,用二戰時期遺留的軍用汽油桶Jerry Cans改裝成一個非常型棍的Bar Cabinet,擺在家中又得,拎去外面開Party亦得,作為調酒愛好者,真要講句Shut up and take my money。

Jerry Cans這個名字來於英美的聯合部隊,後來成為這個汽油桶的暱稱,丹麥的Danish Fuel非常有創意,將幾近變成廢物的汽油桶循環再造,經過精細的設計,成為型佬的必備家品。改造後的汽油桶極有質感,表面進行了防鏽處理,內裡則用木材達至雅致的感覺,用來收納酒具意外地合適。

不要以為改造一個汽酒桶很簡單,要做到如此質感,需要經過噴砂、雷射切割、CNC Milling等等複雜工序,而且Jerry Cans汽油桶標榜丹麥手工製造,終生保養,高質到不得了。不過,汽油桶本身有固定Size 20L,收納空間不能按用戶要求調整,但睇資料圖片,擺得下起碼兩枝750ml Spirits、杯、Shakers,相信能應付大部份的場合了。

Jerry Cans 方便攜帶,又可以掛牆,多色的選擇襯到不同的家居需要,官網賣緊765英鎊,計算港紙大約7千幾8千銀,覺得太貴? 丹麥的高質出品,買個設計已經超值,不信可以睇埋Georg Jensen的酒具系列,同樣精彩呀!

Source : Danish Fuel


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024