{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 10 Jul 2017

識酒的朋友一定試過Nikka出品的威士忌,酒廠於1944年成立,當時竹鶴政孝將蘇格蘭威士忌技術引入日本,開創了新時代。余市、竹鶴、宮城峽,名作之多數之不盡,直到去年,他們推出了Nikka Coffey Grain Whisky同埋Nikka Whisky From the Barrel,用無年份、高質抵買作招徠,想不到今年轉個頭便推出酒廠首批White Spirit : Nikka Coffey Gin、Nikka Coffey Vodka,仍然貫徹日式的簡約設計,一看便知道是Nikka出品。

所謂Coffey,即「咖啡式連續式蒸餾機」,由Aeneas Coffey於1830年創製,用於釀製烈酒,可使穀物之香甜更明確、更深層。Nikka在威士忌上,已把Coffey技術發揮得淋漓盡致,但此番轉陣玩Gin,卻不容易,因為威士忌玩桶為主,而Gin酒玩原料香味,Vodak講蒸餾的順滑口感,三者的分別頗大。

玩Gin本身是玩獨步天下的Juniper杜松子味,濃郁,夠Herbal,夠Refreshing,餘韻夠長,配Tonic Water夠Dry已經很正。MenClub也曾經專訪過兩間香港一等一Gin Bar : 雲咸街Ori-Gin置地Dr. Fern’s,可想而知Gin酒的魅力有多強勁。Nikka Coffey Gin用了11種原料,除了杜松子、當歸、檸檬皮、橙皮等基本嘢,日式元素還有日產柚子、日本山椒、kabosu、甘夏、酸桔等等,立時令人想起京都的季之美。

至於Vodka方面則沒有太多官方資料,估計Nikka想將重點放在Gin酒之上,ABV方面,Gin酒47%,而Vokda則只有40%,相信若用於調酒,充滿日式味道的Nikka Coffey Gin將擁有更大的優勢。日本方面已於6月底開始發售,而國際版可能要等到9月左右,想先飲為快,去上面兩間Gin搵一搵吧!


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024