{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 07 Jul 2017

私通俄國、炒FBI阿頭,美國總統Donald Trump雖然一直向習大大示好,但明眼人一睇就知,侵侵是為通俄一事模糊視線。儘管事件尚在調查當中,不過若然Trump真的與普京有點來往,拜託他學一學前KGB特工的品味和戴錶的格調。來自美國一位篤棟笑藝人Joe Mande的Twitter,原來地球上最Powerful的男人,不單止唔識打呔,連錶都唔係好識戴。

雖說美帝總統要怎樣穿戴,應該地球上沒多少人可以加意見,但堂堂一國統領,某程度上都代表著他的國家。美國人看到他超長的領呔,白眼早就反到去後腦,今次再現超幼細土豪金錶,肥厚的手腕頓成束縛Play戴法;已經不是品不品味的問題,戴到這個地步,不舒服亦阻礙血液流通,實在讓一眾美國人頂唔順。

腕錶配合手腕Size的邏輯,即使不是腕錶專家,亦能憑常識推論。試想想The Rock般的巨大肌肉佬,如手上戴著一隻3Xmm的Nomos Campus,你肯定覺得不順眼,至少都要戴百年靈那種Oversize錶,才能顯出霸氣。侵侵本來是以霸氣見稱,以前做節目講「You’re fired」,講得多麼順口,有著Oversize身型與地位,配搭扎肉金錶,怎想都不對。

給侵侵的建議,多一點請教普京吧,他是識錶之人,PP、AP、朗格,懂得欣賞最頂級的工藝,而且個人Carry得起;不過你時聽過Trump會聽人勸告呢? 但願他覺得不舒服後,至少把錶帶加長一下,不要勒住美國人條氣。


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024