{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 04 Sep 2017
雖然MenClub成日會同大家解構潮吹迷思,但對於潮吹,好多人都仲係一知半解,正常嘅!話晒都係人體奧妙,唔係咁容易理解,唔明唔緊要,最緊要識「做」就得!相信呢度唔少巴打都試過上網睇「神之手」嘅Chok法,不外乎伸隻手指入去,然後摸索一個凹凹凸凸名為「G點」嘅位,再起勢咁Chok……咦,大佬,典解冇料到嘅?


是咁的,唔係個個女仔都擁有潮吹體質,另外你見潮吹時流失咁多水分,你估事前真係咩都唔使做就有水出呀?你去驗尿都要飲多幾啖水先有尿痾啦~咁潮吹前要有咩準備功夫?不如參考下成日都要拍攝潮吹埸面嘅AV女優啦!


AV女優南梨央奈曾經喺Twitter上Post過AV女優嘅「潮吹專用飲品」,就係「寶礦力+水」!其實AV女優喺拍攝前都會補充大量水分,去應付潮吹劇情,而寶礦力加水稀釋之後,就會更易被身體吸收,令佢哋有足夠水分喺潮吹時排出。



如果巴打你試過Chok極你另一半都達唔到潮吹效果,不妨試試畀佢飲「寶礦力+水」,可能水分就會一觸即發都未定。


食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024