{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 20 Apr 2018
Apple日前推出回收機械人「Daisy」,作為原有機械人「Liam」嘅後繼版本用以分拆回收iPhone。不過,綠色和平就炮轟Apple與其搞機械人回收產品,不如集中火力,延長產品壽命,咁先係真正環保。
Apple日前公布2018環境責任報告,焦點之一是推出全新的回收機械人DaisyDaisy負責分拆回收的舊iPhone,最快可以一小時分拆200iPhone將零件同模組分門別類,Apple出過嘅9款舊iPhone佢都一一識分拆。
不過,環保團體綠色和平就發出聲明,指Apple與其要一個回收機械人,不如改善產品設計,令產品可以維修及升級,壽命更長,減低對環境的傷害。綠色和平又指,用戶平均要等3-4星期先可以換電,反映不少人仍想繼續使用舊手機。團體同時亦有稱讚Apple於減碳方面比對手Samsung明顯更積極。
來源:MacRumors
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024