{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 23 Mar 2018
唔想畀人偷睇WhatsApp或電郵內容的話,可以設定鎖屏時隱藏彈出式通知。之但係,最近有外媒踢爆,Siri存在私隱漏洞,即使iPhone處於鎖機嘅情況下,Siri仍然識得讀出通知內容,就算設定為隱藏都無法遁形!Siri做乜出賣人呀?
據外媒報道,iPhoneiPad在鎖屏的情況下,只要叫Siri讀出通知,Siri就會一字不漏讀出WhatsAppFacebook MessengerTelegramGmail等第三方App的通知內容,甚至已設定為「隱藏」的通知內容亦無法倖免會被讀出;但就不包括SMSiMessage的內容。目前iOS 11.2.6不過換言之,任何人只要持有iPhoneiPad唔使大費周章諗方法破解Face IDTouch ID,就可以竊看資料,造成嚴重私隱漏洞。
Apple發表聲明,指已經察覺到存在漏洞,並會在未來的軟件更新中修補問題。在補丁出現前,用戶可以暫時在設定中,關閉敏感App的鎖屏通知顯示;並且將Siri在鎖屏時的功能設為「關閉」,保障私隱安全。
來源:MacRumors
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024
美國太空部隊早前向兩家商業公司批出總值超過6,000萬美金嘅合約,要求兩家公司分別製造太空載具,並計劃於2025年於地球軌道進行演練,以應付未來可能發生嘅太空戰爭。 美國太空部隊目前正籌劃緊一個名為 ...
tech
【太空】美國太空部隊2025年進行追逐演練
16 Apr 2024