{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:互聯網
POSTED ON 12 Feb 2018
南韓平昌冬季奧運會進行得如火如茶,話說開幕之日,部分電視機前嘅觀眾欣賞到一段由Intel全力贊助嘅無人機燈光表演,號稱由超過1,200架無人機一齊飛上天,以燈光砌成五環圖案,更破埋世界紀錄咁話;點知表演被踢爆,只係錄影片段喳。


美聯社報道,Intel原本計畫喺開幕禮當日將300隻無人機升空,現場做燈光表演;但據國際奧運委員會發言人指,因為遇到「突如其來的物流改變」,令無人機無法如期表演。咁家庭觀眾睇到嘅片段邊到嚟呢?原來,負責直播嘅NBCIntel 12月時,喺平昌預錄嘅片段照播出街,裡頭確實有1,218架無人機表演,唯一問題只係不是「現場」。

Intel喺開幕禮後,更於官方Twitter上發帖指:「我們的無人機團隊在開幕禮刷新了健力士世界紀錄。」縱然實際上,無人機未有起飛,就算係破紀錄都已經係12月嘅事。Any肥,Intel似乎不太在意,亦有轉載一段關於表演嘅影片,裡面講到明個騷只係預錄,當日並無正式表演。部分網民也留言表示,幾時表演都唔重要,概念創新有趣就得。
來源:美聯社
自Blue Origin及Virgin Galactic於過去兩年分別成功載人上太空後,「商業太空旅行」就由小說情節,成為現實中可行嘅體驗不過,當然係只限有錢人體驗啦。而睇黎有錢人已經唔滿足於「飛上去望下個地球就落返黎」,而係 ...
tech
【太空】真 ‧ 離地餐廳 400萬上太空 望住地球食米芝蓮
28 Mar 2024
若然消息屬實,iPhone 16 Pro機身側邊將加入一個全新按鍵「Capture button」,大小與電源鍵差唔多,能方便用戶拍攝及錄影。
tech
【科技】疑似iPhone 16 Pro保護殼曝光!機身側邊加入全新「拍攝」按鍵?
27 Mar 2024