{ SKIP }
文:MenClub 路兒  圖:MenClub
POSTED ON 20 Nov 2017
家陣越來越多手機選擇飛甩3.5mm耳機插口,加速咗藍牙耳機普及。耳機大牌Shure第一次出藍牙耳機,就揀咗「國民耳機」SE215改成藍牙版本:SE215無線藍牙隔音耳機,夠晒穩陣,就算初入門玩藍牙耳機都有信心。


或者你會覺得「又係SE215」、「冇新意」,但實情是,由於是SE215的變奏,反而會令第一次買無線藍牙耳機的朋友有個底,知道SE215本身多人用,即使是配合上陌生的藍牙技術都會令人有安全感。實際上,由SE215本體搭配新推出RMCE-BT1藍牙耳機線的Shure SE215無線藍牙隔音耳機又的確十分齊料:耳機線本身支援簡單線控功能,音量鍵長按可以跳歌、線材接近耳機單元位置有線夾,方便不聽歌時不用「吊吊揈」、甚至電池及LED提示燈部份亦可以加上附送的衣夾,夾在後衣領就打風都不會吹走耳機。


Shure SE215無線藍牙隔音耳機本身亦附送不同大小的耳棉,戴落更舒適之餘,仲有達到37dB隔音效果。藍牙連線採用Bluetooth 4.1版本,充電一次可以提供達8小時的電量,充15分鐘亦足夠聽2小時。如果本身已經有MMCX換線式入耳式耳機的朋友,亦可以用$870單買RMCE-BT1藍牙耳機線,直接將耳機變成藍牙版本;至於SE215無線藍牙隔音耳機本身一套過則售$1,320。同期推出仲有另一款更平SE112-BT1$1,038),任君選擇。


小記雖然沒有用過原版的SE215,但今次Shure SE215無線藍牙隔音耳機以藍牙耳機而言音質已經相當不錯,除了和大部分藍牙耳機一樣低音有點重之外,基本上非常容易入耳。而最讓人滿意的還是由原裝耳棉帶來的隔音效果,只要用大約一半音量聽歌就已經足夠掩蓋周遭環境聲音—當然,隔離係旺角大媽跳老舞另計。
從邀請函嘅圖片嚟睇,今次發布會主角似乎係全新iPad及Apple Pencil,各位果迷請拭目以待!
tech
【科技】Apple宣布5月7日舉行發布會!新iPad及Apple Pencil即將登場?
24 Apr 2024
只要向AI聊天機械人輸入「日落」,對方就會展示一堆日落嘅Reels影片畀你睇。
tech
【科技】AI幫你搵貼文解答問題!Instagram正測試加入AI聊天機械人
16 Apr 2024