{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 04 Jan 2018
Champion嘅Sweater同Hoodie一直都係唔少人嘅襯衫恩物,其中單係「日版」Champion,已經迷得香港人一陣陣,若然再有BEAMS嘅「加持」就更加不得了!因此雙方每季嘅聯名系列都係大家最期待嘅事,亦成為日本潮流界嘅「定番聯名」,而全新嘅系列亦將會喺2月中正式推出!


屬於2018春季嘅BEAMS x Champion系列,設計重點在於「特大Logo」、美國國旗,以及近年喺潮界大熱嘅袖位加直寫Logo嘅設計,製作出Coach Jacket以及兩款棉製運動長褲,售價分別為¥17,064Yen以及¥11,880Yen,冇過份浮誇嘅設計,三個字「夠好襯」已經值得大家入手吧!

Stssy 和 Levis 雙方合作無間,兩家同樣來自加州的知名服飾品牌繼去年推出兩套大熱聯乘系列後,現金再度攜手發表最新的 2024春季聯乘系列之作。兩家同樣來自加州的品牌以他們的家鄉為靈感,以頂級材質和工藝重塑 Lev ...
style
Stussy X Levi’s 新作再次登場:以頂級材質和工藝,重塑 Levi’s 經典牛仔款式!
24 Apr 2024
適逢 Supreme 成立30年,品牌剛剛推出了一系列三本 30 週年紀念書籍,回顧一下從1994 年至2024 年間推出過的所有 T-shirt ,因此勾起不少 Supreme 迷的各種美好回憶。 不過對於我們香港人而言,Supreme 最經典的 T- ...
style
回顧 Supreme 過去 T-shirt 作品 :與港產片《喋血雙雄》聯乘 Tee 最經典!
23 Apr 2024