{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 27 Dec 2017
話三上悠亜(Yua Mikami)係當今AV界最家喻戶曉嘅女優,相信冇人會唔認同,雖然大家都習慣睇到佢「一絲不掛」嘅狀態,但大家又有冇留意到三上私底下嘅打扮,究竟係點呢?咁啱尋晚睇到三上嘅IG Story,究竟同堪稱「AV界潮流達人」嘅明日花キララ(明日花綺羅)一齊Show新入手嘅戰利品,係乜?估唔到係VETEMENTS x Reebok嘅別注版Insta Pump Fury!

既然係咁,我決定翻查三上嘅個人IG,原來私底下嘅佢係潮人一名,又2016年開始著用Supreme、Thrasher單品,到今年進化到著Supreme x LV、BALENCIAGA,甚至係當下最潮嘅VETEMENTS,而且好明顯係受到明日花キララ呢位好友嘅影響,不過老老實實,我都係鍾意見到佢唔著衫多啲(笑)!

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024