{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 20 Nov 2017
俗語話「演而優則導」,由最初一條牛仔褲Acne Jeans,到今時今日全球時尚之都都有專門店嘅Acne Studios,最得人心嘅相信係其簡約中帶點俏皮嘅設計風格。呢個瑞典品牌繼早前推出將「Dad Shoes」同滾軸溜冰鞋結合嘅Jimmy Roller後,近期又有新系列繼續幽大家一默!


呢個名為「Ontario」嘅頸巾系列總合有4個款式,除咗以Print或繡字方式呈現Acne Studios Logo嘅版本外,最抵死係其中擁有3種配色供選擇嘅格仔圖案版,皆因設計團隊趣怪地諗到將衣物保養標籤放大變成設計,除咗英文、法文更有「仅可干洗(僅可乾洗)」四隻中文簡體大字,時尚得嚟亦實在有夠搞笑!


一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024
雖然近年 Supreme 的聲勢大不如前,但品牌依然不失一貫幽默感。在早前發佈的 2024春夏系列,Supreme 已率先向我們如果他們這一季會與 Leaktite 聯乘合作推出一款油漆桶產品。 這個 19 公升容量油漆 ...
style
最九唔搭八的 Crossover ?Supreme 與 Leaktite 聯乘合作推出油漆桶
17 Apr 2024