{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 15 Nov 2017
唔知係咪太過深入民心嘅關係,每次見到呢一類銀色面嘅袋款,都會諗起「大班冰皮月餅」個保冷袋。但勢估唔到,呢次由HELMUT LANG所推出嘅袋款,真係同「大班」個袋一樣有保冷功能!


今年因為「IKEA尼龍袋」呢個熱潮,好多你平常送畀你都唔要嘅日常用品,都變成炙手可熱嘅潮物。好似RAF SIMONS嘅膠紙、Tiffany & Co.嘅「仿罐頭罐」等等。今次到HELMUT LANG,就推出咗一個價值美金$395元(約港幣$3,200元)嘅袋款,最特別之處係用上真係有保冷機能嘅銀色物料去製作,相信又會成為時裝界一個備受爭議之潮物!

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024