{ SKIP }

POSTED ON 15 Nov 2017
經典法國羽絨老牌MONCLER,當年若果唔係先後同JUNYA WATANABE MAN、visvim甚至COMME des GARÇONS等日牌聯名,或者都未必繼以開竅創立男裝Gamme Bleu同女裝Gamme Rouge兩條時裝支線。尤其係Gamme Bleu,由踩單車、滑浪、打網球、游水、滑雪、體操甚至乎操兵,一個又一個令人留下深刻印象嘅運動主題系列。但好快,呢一切都將成為絕唱!


皆因近日MONCLER主席兼執行總裁Remo Ruffini喺接受Business of Fashion(BoF)採訪時突然宣布,旗下走Hi-Fashion格調嘅兩大支線包括男裝嘅Gamme Bleu同女裝嘅Gamme Rouge將結束營運,2018年春夏系列亦會喺呢兩條支線嘅最新一季,亦意味住兩位創意總監Thom Browne及Giambattista Valli,亦會提前同MONCLER結束合作關係。未來MONCLER雖然會將重心由天馬行空嘅時裝系列,轉到服裝生產之上,換句話說,靚料MONCLER依然健在,但要有特別設計?可能就要等不同單位嘅聯名企劃了!




雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024