{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 14 Nov 2017
雖然香港嘅整體社會風氣,都係唔主張推動創意文化,但默默耕耘嘅仍然大有人在,擅長繪畫人物嘅插畫家門小雷(Little Thunder)就係其中一個。熱愛鋼管舞嘅佢繼今年1月份,推出刻畫女性線條美嘅鋼管舞插畫圖鑑《The Blister Exists》後,最近更同日本年輕新勢力女子組合「CHAI」合作,作品更登上日本頂級百貨公司伊勢丹新宿店!


是次門小雷伙拍另一日本人氣插畫家「たなかみさき」,以〝女の妄想〞為主題於新宿伊勢丹展開名為「ハピネス⾹港 Vol.2 〜⼥の⼦たちが惚れる魅惑のピンク⾹港」嘅企劃。門小雷以香港人角度描繪日本女高中生,而たなかみさき則以日本人角度畫香港女高中生。此外,雙方更為CHAI設計一款專屬水杯,順帶一題,CHAI呢隊女子組合對香港特別鍾情,最新嘅單曲《ほれちゃった》更遠赴香港多個地方如尖沙咀文化中心、女人街、廟街、利東街等拍攝,配合趣怪嘅曲風同造型,難怪備受日本年輕一代嘅追捧!



談到 Carhartt WIP ,各位馬上想起的都一定是品牌旗下那條標誌性的 Double Knee 工裝褲,這條工裝褲不但耐用度高,而且極具質感和辨認度,而事隔多年, Double Knee 工裝褲,也漸漸從工地走向世界時裝舞台。 ...
style
從工地走向世界時裝舞台!Carhartt WIP Double Knee 工裝褲 就是新世代的 501?
15 Apr 2024
【金像獎】 第四十二屆香港電影金像獎頒獎典禮在昨晚盛大落幕,當中最具受注目的人物,就莫過於是劉嘉玲女士-她不僅在替丈夫梁朝偉在拿到最佳男主角獎項所發表的感言惹起了爭議,而且出席金像獎上戴上的「龍蝦頸鏈 ...
style
【金像獎】劉嘉玲在金像獎上穿戴的「龍蝦配飾」, 原來也是出自名師之手?
15 Apr 2024