{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 15 Sep 2017
Fast Fashion呢個議題大大話話都講咗10年有多,尤其係同Hi-end牌子嘅聯名系列就更加有爭議性,但能夠用相宜嘅價錢著到自己欣賞嘅設計師作品,對於普羅大眾嚟講絕對係福音。今年H&M合作嘅牌子係ERDEM,吸引力真係唔大;相反UNIQLO嘅合作單位係Jonathan Anderson嘅個人品牌J.W. Anderson,設計師係新世代時裝界鬼才之一,期待咗半年,呢個聯名企劃終於正式曝光!







時裝界「當紅炸子雞」Jonathan Anderson喺2008年成立個人品牌,2012年曾與Topshop合作,2013年開始兼任LOEWE創作總監,將百年皮具品牌變成今日嘅時裝人必備。今次呢個「UNIQLO and JW ANDERSON」聯名企劃,Jonathan為UNIQLO創作咗33款男、女裝單品,包括充滿英倫格調嘅Trench coat、Duffle Coat,著重保護機能嘅Down Jacket、高領/圓領Knitwear及一系列Patchwork細節恤衫,當然亦唔少得基本嘅Tee、牛仔褲同Chinos同埋小物如頸巾、Tote Bag同Backpack啦!系列9月22號全球同步發售,定價由港幣$99元至$999元不等,香港地區則會於利舞臺旗艦店以及海港城店發售。








UNIQLO(9月22號全球同步發售)
利舞臺旗艦店 銅鑼灣波斯富街99號利舞臺地舖、地庫一及二層 2577 5811
海港城店 尖沙咀海港城港威商場3樓3231-2店 2175 0810

雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024