{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang
POSTED ON 14 Sep 2017
唔少人去日本都鍾意參觀唔同嘅祭典例如花火祭、夏祭等等,不過近年愈嚟愈多古靈精怪嘅新興祭典,例如食嘢嘅有台灣祭、激辛祭、肉祭等,時裝方面亦有剛於9月9號完結嘅東京《VOGUE JAPAN》祭,仲有舊年開始由新宿ISETAN所舉辦嘅「男祭」。最近呢個「男祭」第2回正式開催,而且規模仲大咗好多!






「男祭」嘅正式名稱叫Tokyo Men’s Fes,呢個為期只有6日(9月13日至9月18日)嘅祭典,今年以主題「ONE OF A KIND」為概念,希望每個男人能夠透過獨一無二嘅Item去營造自身嘅品味,所以今年會場內除咗有衫賣,亦增設自製Leather小物、Shoes Care等Workshop,另外更邀請到著名Stylist青柳光則於現場演講,以及喺特設網站中以訪問形式請嚟伊勢谷友介、N.HOOLYWOOD設計師尾花大輔等品味男士,講解自身嘅風格同對品味嘅追求。









當然,呢個男祭主打都係賣衫方面,經過去年第一屇嘅成功,好似ENGINEERED GARMENTS母公司NEPENTHES、原宿系知名Select Shop GR8、專賣藍染單品嘅Select Shop MOTHER NATURE & ARIGATO等等都應邀參與今次活動,而且部份品牌更以類似「屋台」嘅形式發售商品,感覺真係好似行緊祭典咁!另外,新宿ISETAN更有幸邀得UNITED ARROWS資深Buyer-小木"POGGY”基史合作打造「POGGY'S BOX」空間,入面所賣嘅單品全部都由POGGY先生親自挑選,部份甚至只限一件!相信呢一個男祭嘅成功,將會變成新宿ISETAN年度定番企劃,所以就算今年去唔到,都總有機會嘅!






Tokyo Men’s Fes 2017@ISETAN
地址:東京都新宿区新宿3-14-1伊勢丹新宿店本館6階 催物場
電話番号:03-3352-1111(代表)
開催期間:2017年9月13日至9月18日

在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024