{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 12 Sep 2017
搭開小巴嘅人都應該會聽過「司機,後數!」呢句嘢,又或者幫襯開果間屋村茶仔都有得「後數」,但有冇諗過買衫都可以後數?本來以為只可以FF嘅嘢,估唔到已經喺日本率先實行!喺網上無論eBay又好定Online Store買嘢,通常都係用信用卡/PayPal即時畀錢,商戶收到錢就會出貨,但係UNIQLO同GU就決定打破呢個玩法,喺尋日(9月11日)正式喺日本官網,推出全新先買後付服務! 





據UNIQLO日本官網稱,呢個全新嘅付款模式目的係令大家喺Online買嘢有全新體驗,而且亦可以縮短交貨同退貨嘅速度。大家只要喺APP上照平時落Order,當確認收到貨之後,就可以根據你要或者唔要嘅貨品,喺14日內去指定便利店、銀行同郵局付款就可以。講到呢度,相信大家最Concern會唔會好易出現「走數」情況?其實入手前需要先用地址同電話登記會員,要走數都唔係易事。究竟呢項服務香港會唔會有朝一日推行?咁就要睇日本果邊嘅反應喇!


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024