{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 11 Sep 2017
《中國有嘻哈》打從開播就引嚟爭議性,呢個節目終於喺上星期正式完結,雖然有好多香港人都好似我咁,係因為MC Jin(Hip-Hop Man)先留意呢個節目,但不能不承認嘅係中國嘅Hip-Hop文化絕對唔輸台灣,甚至日本同韓國!話題好似有點偏離,但其實換返做時裝亦一樣,近年「強國」嘅時裝工業發展快到令人難以相信,短短10多年時間,卻比發展時裝業超過30年嘅香港更加成熟,好似Xander Zhou同SANKUANZ呢兩個牌子,都係經已喺巴黎時裝週穩佔一席位嘅內地時裝牌子。






其中由上官喆所創立嘅SANKUANZ,今季更邀請到G-Shock合作,以GA-700SKZ-7A為藍本打造出屬於SANKUANZ嘅別注版本。設計以雪地迷彩「Arctic」為靈感,卻非用上傳統嘅白、灰、黑配搭,反而換上極具玩味嘅軍綠同粉紅色調,目前呢款手錶經已喺G-Shock專門店及指定店鋪上架。而設計師上官喆更為今次聯名,以「Toughness And Creativity」為名拍攝咗一段短片,解構今次嘅創作靈感,值得支持!









G-SHOCK CONCEPT STORE 尖沙咀The ONE UG218舖


在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024