{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 01 Sep 2017
同好多一線Luxury Brand一樣,擁有接近一百年歷史嘅意大利經典老牌FENDI近嚟亦沉迷於Hi-Street文化中,例如近季成為品牌「吉祥物」嘅眼睛設計〝BUG〞,仲有同Big Bang成員太陽嘅聯名系列等等,而陸續上架嘅2017秋冬系列更以「THINK FENDI」為名,由今年7月份開始以每月一地區展開全球Pop-Up店巡迴。





繼7月份嘅倫敦以及8月份嘅銀座Pop-Up店後,緊接9月份即將移師到紐約嘅Dover Street Market(DSM)店內開設新一輪Pop-Up店,同時更推出DSM紐約獨佔系列。今回獨佔系列最特別之處在於能夠與極具Pop-Art色彩嘅秋冬季度呼應,大量嘅Pop-Art色調、撞色元素,以及運用「FENDI」、「DSM」、「LOVE」、「TRUST」、「YES」及「HOPE」等字樣,製作出Tee款、手袋、Scarf、拖鞋、波鞋、Backpack等單品。而今次DSM紐約Pop-Up店將會由9月7號至21號展開,鍾情於Hi-Street風嘅朋友絕不能錯過!



對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024