{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 31 Aug 2017
全球各地品牌用喺Social Media上預算近年以倍數速度增長,所謂嘅品牌網絡戰由facebook、twitter、Instagram鬥到去YouTube,就連喺呢方面比較「脫節」嘅日本近年亦愈嚟愈重視SNS(註:日本將Social Media平台通稱SNS),例如日本三大時裝財團BEAMS、UNITED ARROWS及nano・universe,早早已經開設YouTube Channel透過自家平台發表品牌第一手資訊,而近日,當中嘅nano・universe更宣佈將會開設YouTube時裝節目!





常見於日本各大潮誌嘅nano・universe,一直以嚟都被歸納為同BEAMS、UNITED ARROWS走同類型路線,佢哋嘅價位、風格相似,亦會引入世界各地嘅牌子,不過論Service同裝修nano・universe明顯更為豪華,亦比較似Target 30歲以上男士為主。全新嘅YouTube節目亦延續其Luxury格調,以意大利文「Tiamo La moda(意思為I Love You Fashion)」命名,並邀請到Model出身嘅広瀬未花(Mika Hirose)及擔任Fashion Buyer嘅福島雄介以一男一女組合,由今日開始逢星期四介紹男裝潮流趨勢、流行單品種類及配襯等等,相信係一個極有時裝養份嘅節目,值得期待!



在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024