{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 30 Aug 2017
由本間正章(Masaaki Homma)主理嘅mastermind JAPAN(mmJ),一直以嚟都係暗黑街頭風嘅代表性牌子,幾年前設計師宣告〝結束〞mmJ呢個牌子,卻因為仍有不定期嘅聯名出現而一直「陰魂不散」。終於上季mastermind JAPAN易名為mastermind WORLD,以新名字重現潮流界!





繼今年4月份同THE NORTH FACE Urban Exploration支線推出首個聯名後,mmW終於迎嚟創牌第2個聯名企劃。而今次合作嘅單位就係日本嘅有機品牌VITAL MATERIAL,為品牌嘅一款250ML佛手柑香薰座換上暗黑嘅「衣裳」,綴以「MASTERMIND」字樣及簽名式Skull Logo嘅全黑包裝,再配以黑色有機藤條增添其暗黑格調。有關聯名商品經已喺VITAL MATERIAL網站正式上架,定價為12,000Yen,雖然mastermind WORLD(mmW)嘅出現有人說係舊酒新瓶,但事實上大家都係口裡說不身體卻…



雖然梁朝偉個性和作風一向低調,稍早前與本地男團 P1X3L 合照時不自然的動作,加上上星期金像獎獲頒予獎項時,在鏡頭前保持一貫尷尬而不失禮貌的微笑,而被網民嘲諷為娛樂圈「I 人」代表,可是,你有沒有想過年輕時 ...
style
梁朝偉原來曾如此叛逆?年輕時戴上「牛魔王鼻環」的他,造型至今依然無可超越!
19 Apr 2024
對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024