{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 13 Jul 2017
不嬲都覺得Vetements創辦人Demna Gvasalia玩Social Media有一手,就以剛過去嘅巴黎男裝時裝週為例,明明排咗「行Show期」但到最尾一刻竟然臨時取消,改以發表Lookbook照展示新一季作品,輯相仲要由全素人而唔係專業Model演譯,擺明Anti-Fashion Show到極致,事後當然又成功喺各大社交平台「洗版」啦!另外早幾年件DHL tee,大家仲記唔記得先?






想當年Vetements「惡搞」DHL嘅Tee款唔單止炒至天價,甚至連DHL嘅CEO Ken Allen亦親自著用過,唔知係味識英雄重英雄,幾年後嘅今日,Vetements竟然係IG上曝光咗呢個同DHL嘅「堅聯名」企劃!既然係官方合作,今次嘅設計就明顯更多元化,除咗選用「DHL Express」Logo上嘅黃、紅色,更加入黑色變成仿如德國國旗一樣嘅配色組合,單品方面亦備有外套、Polo Shirt、Tee與Snapback等男、女裝,相信推出之時又會變成天價炒貨!









對於某部份 Jordan 迷而言,最值得收藏的一雙 Jordan 鞋款,就莫過於是 Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" ,這雙黑紅色的 Jordan 1 不但經典,而且更有著引人入勝的經典故事,而好消息的是,這雙經典球鞋將於明年 2025 年 ...
style
Nike Air Jordan 1 Hi '85 "Bred" 經典鞋款,將於 2025 年原汁原味重磅回歸!
18 Apr 2024
一副眼鏡,不但能反映出一個人的品味,還能提升一個人的氣質。各位有戴過 MOSCOT 的男士們,相信對於 MOSCOT旗下最具標誌性的眼鏡 LEMTOSH 也不陌生了。最近 MOSCOT 就與日本品牌 BEAMS PLUS 聯乘合作,將 MOSCOT 旗 ...
style
BEAMS PLUS 與 MOSCOT 合作:將 Johnny depp 和金城武最愛的標誌性型號 LEMTOSH 再升級改造!
17 Apr 2024