{ SKIP }
文:MenClub Kay Pang 圖:互聯網
POSTED ON 12 Jul 2017
喺手提電話市場最百家爭鳴果幾年,曾經流行過一輪Luxury Phone潮,當時除咗有PRADA Phone by LG、Dior Phone,亦有Hugo Boss同Giorgio Armani不約而同與Samsung推出合作版手機。十多年後嘅今日,呢股風氣或者會由電話變成Smart Watch,皆因繼今年3月份嘅瑞士鐘錶珠寶展Baselworld 2017有Hugo Boss、Emporio Armani、Michael Kors、Tommy Hilfiger、Diesel等品牌宣佈推出Smart Watch後,LOUIS VUITTON(LV)日前亦發表全新智能手錶系列Tambour Horizon,正式強攻Smart Watch界!






Kim Jones入主後嘅LV非常重視Outdoor理念,今次由瑞士工廠製作嘅Tambour Horizon系列亦不例外,以LV喺2002年研發嘅Tambour手錶為藍本嘅新作,講明係為現代旅人而設, 搭載Google Android Wear 2.0 系統以及 Qualcomm Technologies, Inc.、Qualcomm® Snapdragon™ Wear 2100處理器、512MB RAM、4GB儲存以及足夠1天使用嘅300mAh電池之外,更有提供搭機旅客各種資訊嘅獨家功能包括「My Flight」、匯集全球7大觀光都市景點資訊嘅「City Guide」等等。系列備有Graphite、Black及招牌Monogram三款設計,並會陸續推出60款錶帶以作更換(男、女裝各半),定價由$2,450USD至$2,900USD不等。





在1994年拍攝的電影《阿甘正傳》(Forrest Gump),是無數影迷心目中的經典之作,而 Forrest Gump 在電影中穿著的 OG Cortez ,也因電影的推波助瀾之下,而成為了經典鞋款,這雙紅、白、藍配色的 OG Cortez 亦有「阿 ...
style
Forrest Gump 在《阿甘正傳》穿著過的 Nike Cortez 阿甘鞋,以天價 $57500 美元賣出!
28 Mar 2024
現時「Blockcore」風潮大行其道,可不少人也穿上球衣搭配牛仔褲和球鞋,不少時裝品牌也因此而推出新款球衣設計。不過對於英超球會曼城而言,他們更偏向於選擇了「機能風」時尚,皆因在剛剛,曼城宣佈與意大利頂級機 ...
style
C.P. Company 成為曼城合作夥伴,夏蘭特將會穿著 Goggles Jackets 示人?
27 Mar 2024