{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 05 Sep 2018

OT,彷彿已成為香港地打工仔的指定動作,人人都OT的年代,如果員工日日準時放工,一定俾其他同事白眼兼杯葛,覺得佢好得閒冇野做,日日都可以準時放工!但實情是,只要每日工作時間專心工作,戒掉阻礙工作效率的壞習慣,一日有八個鐘,其實真係未必日日都要OT喎!

更新或檢查社交網絡

自從社交網絡興起後,我們已被它們全面佔據,問心有沒有試過有一天完全不更新IGFB,或者一天不睇IGFB?有時做做下野都會心思思想睇下,一日下來都花掉粒幾鐘啦!

上網

大部份返office的打工仔,日日對必須對著電腦工作,又經常要上網搜集資料,少不免會迷失網海,搵搵下料變左睇其他資訊,以至工作時失去集中力。

開會

開會文化實在是最差的公司文化,事無大小都話要開會傾,但開會時卻東拉西扯地傾不著邊際,實在浪費時間。其實好多事情透過簡單的電郵、whatsapp或電話溝通,已可以輕鬆交代清楚,大費周章地集齊人馬開會,費時失事。

一心多用

好多人以為Mutitasking能夠提升工作效率,其實剛好相反,愈是一心多用,以為樣樣事都同步處理中,實際上是每樣事都沒法做好,專心地做完一件事再做另一件事,其實更具效率。

先苦後甜

工作有分困難與簡單,有人覺簡單事好快完成,因此不如先花多點時間做困難事,但話明困難即是不容易做得晒,當臨到收工時間,才發覺今日一項工作也沒法完成,就會心急,愈心急就愈做不好,打擊了工作自信。所以,工作時應先從簡單事項入手,快速完成既可增加自信,亦有利於更快進入工作狀態,之後處理困難事會更容易上手。

趕死線循環

有沒有發覺,我們做事往往喜歡臨急抱佛腳,不見棺材不流眼淚,以至工作成日要到死線前才OT完成?然後下一項工作明明有充裕時間,但因為未到死線,以致平日工作時總是沒法集中精神,工作效率奇低,最終又是墮入死線才趕工的陷阱。嘗試別讓自己養成趕死線才努力工作的習慣,就不用晚晚OT

缺乏計劃

墮入趕死線其中一個原因,是因為我們沒有工作計劃,沒有為每項工作定好計工作時間,例如今日要完成哪一項工作的幾多部份,以致臨到死線才驚覺尚有太多部份未完成,就惟有OT趕工了。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023