{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 30 Aug 2018

犯錯,是學習、成長必經之路,從錯誤中吸收經驗,迷途知返,將來一樣可以成功。但有些錯誤其實唔使以身試法,有太多前人都講過分享過,如果我地肯聽的話,就可以行少好多冤枉路,而且有些事情一旦錯過左,即使日後知錯,也永遠救唔番!

親情

小時候,我們喜愛跟著父母周圍去,但踏入青少年階段,已經開始與朋友為伍,成長後出來社會做事,為了事業發展晚晚OT,就更少與父母相見,然後結婚生仔,組織自己的家庭,與父母相處的時間,更加買少見少。但其實父母在世的時間,也是買少見少,過了一天,就少了一天,別只顧工作賺錢,以為給予父母舒適的生活就叫盡了孝心,父母最想得到的,感到最快樂的,是與子女相處的時間。

親子樂

同樣道理,剛晉升為新手爸爸、媽媽的年輕家長,想必會覺得湊仔女仲辛苦過返工,有時候真係寧願工作也不願當全職爸媽。有時放工回家,已覺身心俱疲,想休息抖抖,如果子女在旁吵鬧,真係很煩人。只不過,相信所有過來人父母都一定會說,當孩子還小時,要爭取時間與孩子多點相處,一齊玩一齊傾計,才可建立互信及保持親密關係,而且這個喜愛與父母玩的年齡一旦過了就沒有了,到他們十幾廿歲,擁有自己的想法及生活,想同佢玩都幾難。

身體健康

工作、事業、金錢、物業,是大部份人一直在努力追求的東西,以至食無定時,更加不會有時間做運動。但如果年輕時不建立良好的運動與飲食習慣,十年廿年之後,事業、財富、名譽、地位都擁有了,才驚覺身體已經轉差,行幾步路都氣來氣喘,又三高纏身,到時賺來的金錢就用晒來睇醫生,最慘是花盡金錢也於時無補。

夢想

雖說人若有志應該不怕遲,但老實講句,大家都明白追尋夢想一定是愈早開始愈好,例如想做歌手,梗係趁十幾廿歲多練習多參加比賽,難道等到三四十歲才轉做甘草歌手?很多行業也需要由低做起,需要時間累積經驗,年輕可以不怕蝕底多做多學,年紀大了,你想由低做起做喜歡的事,人家都覺得你阻頭阻勢,唔願請你啦!

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023