{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 21 Jun 2018

作為打工仔,任何時候都會有個創業夢,有些人會樂於一直發夢,但有更多人希望夢想成真,擺脫打工的苦,真真正正幹一番大事。創業好似令人滿是憧憬,做未必成功,唔試就一定失敗!只不過,當打算辭掉工作落實創業大計前,也要明白一些道理。

越早開始越好

創業絕對是一件大事,有創業者認為開始前務必要有周詳計畫,諗好晒每一步要點做,做足晒資料搜集,不能操之過急。但想還想,創業計畫也不宜拖得太久,一來好橋可能已被其他人捷足先登,而且創業的火種會隨著時間慢慢熄滅,拖拖下就不再想做了。

告訴他人你的創業大計

很多創業者深怕被人抄橋,因此有創業大計都收收埋埋,不會跟任何人講,自己一個人埋頭苦幹。其實,創業能否成功,不在於條橋有多好,而在於執行力有幾高,能否將計劃化為實際操作。所以,毋須怕被人抄橋,反而應該周圍跟不同年齡、喜好、背景的人講,收集更多資訊,將好橋優化,更有機會成功。

初期別計較回報

創業其中一個目標,當然是賺錢,所以創業者都渴望越快有回報越好,但創業總不能一步登天,尤其是創業初期,斷不能一味向錢看,有時候為了打響名堂,省靚招牌,蝕本生意都應該去做,創業是漫長過程,不要太著眼於眼前的利潤,要顧及將來的發展。

與理念相同的人合作

有些創業計劃未必一個人可以實行,少不免要搵合作夥伴。有創業者會因應對方的能力,例如他強於銷售,還是宣傳,抑或會計,或者創作等,而決定選擇與誰合作。但創業最講求其實不是能力,而是創業心,因此,創業初期最應該尋找有共同信念及熱誠的人,因為持有這種想法的人,才會努力和你一起打拚。

緊記只得一次機會

要創業成功,絕非容易的事,而成功與失敗最大之分野,是決心與勇氣。如果創業只是玩票性質,或只是不想打工而出來博一博,那多半都是失敗。創業者必須要懷有一係唔做,一係就做到最好的決心,才有機會成功。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023