{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 01 Mar 2018

職場世界,既然有好上司,也必定有衰上司,而根據非正式統計,遇到乞人憎衰上司的機率是遇到好上司的9.87倍!即是差不多每10個上司中,就有9個上司乞人憎!不過,乞人憎上司都有程度深淺之分,以下四種可算是頂級乞人憎!

 

工作狂上司

作為員工,當然明白做好工作是本份,有時候要加班拚搏,也可以理解。但員工仔每月薪金有限,加班費又唔方會有,晚晚要OT到十一二點,翌日又要準時九點返工,真係鐵人都死啦。偏偏上司就是這種工作狂,眼裏只有工作工作再工作,同時又要求下屬個個跟自己一樣熱愛工作,毫不體恤民情,員工每日活在千噸重工作壓力底下,生不如死。

  

玩手段上司

身為上司,應該要做的是宏觀大局,為公司定出最好的發展決策。偏偏有些上司,基於欠缺領導才能、決策能力、廣闊視野,簡單說即是沒有能力為公司發展方向有所貢獻,於是乎,他們只好不斷玩手段來維持自己的地位,例如向小處著眼,捉下屬遲到早退、少少錯就放到最大,又或者將下屬功勞盡歸自己等,為這些上司效力,註定冇運行。

  

鬧情緒上司

員工收得人工,就算面對繁重的工作量,都可以唱下「鬼叫你窮呀頂硬上」,努力做好工作。但遇上常常鬧情緒上司,無啦啦會黑口黑面搵人鬧,轉頭又四萬咁口笑騎騎,作為員工會感到無所適從,而且平日工作已經夠忙,仲要睇上司面色做人,照顧他的情緒,身心遲早被磨蝕怠盡。

 

無影捉上司

面對日常的工作,員工一般情況下都有能力處理,但遇上突發事件,或者有重大決策需要即時決定,這個責任並非一般員工仔可以擔當,這時候就應該由上司出馬解決。如果上司屬於無影捉類別,即是平時好日都唔見人,電話電郵whatsapp通通唔覆,員工想問意見、想請示工作也無渠道,而且上司太過放任下屬,也會令員工生產力下降,失去工作熱誠,養成懶散的態度呢。

各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023