{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 29 Jan 2018
如果每日能夠睡到自然醒,你話人生多美好?發完夢,返來現實,都市人生活忙碌,唔夠瞓已是常態,每日Lunch Time之後,飯氣攻心時真係好想睡一睡,但香港地冇一間公司設有午睡時段,面對睡魔來襲,好容易因此影響工作表現,咁點解決呢?
趁精神時做最重要的工作
既然明知每日某個時段總會被睡魔侵襲,那就要在每日最精神奕奕之際,立即做好最緊急及重要的工作,在精神飽滿時工作,寧舍得心應手,出來的效果也特別好。然後當發覺集中力下降,睡魔開始戰勝之時,就做些不太趕急或不太重要的工作,就算不幸做錯也不會造成太大影響嘛。
和同事互補不足
如果工作崗位能夠和同事分工合作或互相倚靠的話,不妨把握難得的處境,和對方合作制定工作策略,以騰空時間讓雙方都可以片刻小休,例如雙方要合作時,我先做好我的部份,你先抖抖,然後輪到我抖抖,到你接手,又或是看看今日那個狀態較好,幫幫狀態較差的多做一點,互補不足,讓雙方都不會因為唔夠瞓而令工作有差池。
利用交通時間睡眠或工作
相信很多人都是跨區工作,每日花在交通上的時間動輒也一個小時,其實這個小時相當好用,例如搞好鬧鐘,就可以好好睡一覺,盡量充電。如果搭車時沒有睡意,則可以處理一些工作簡單事,如檢視今日的工作次序,回覆電郵及訊息,準備開會文件等,善用交通時間減輕工作壓力。
極速偷睡片刻
如果真係頂無可頂,睡魔已經直搗黃龍,精神力已跌至零,那就真係要搵個隱蔽處偷睡十五分鐘。有研究報告指,小睡十至廿分鐘,都能夠極速回復精神及體力,支撐其後數小時的工作,不過,在入睡前記緊要較好鬧鐘,以免一睡睡到收工。
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023