{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 01 Nov 2017
身為打工仔,都無咩望,還望份工夠穩定,公司不會裁員,上司唔會炒人,年年有得提升小小人工,夫復何求?其實做打工仔都唔使咁被動,如果有充份理由,辭職唔做都未償不是好事。
公司勢危
作為員工,就算唔大想頭話想升職加薪,最起碼間公司都要有穩定業務,年年有盈利,咁份工先叫穩陣。不幸地公司如果經營不善,高層又無法扭轉局面,而自問自己又未勁到有能力拯救公司,這樣的話,恐怕要及早跳船另謀高就了。
待遇更好
轉工,相信絕大部份人都是為了一份更高的人工吧,如果其他公司的開價較高,離開實在合情合理。不過除了薪金之外,也要留意雙糧、津貼、假期、醫療等各種福利,如果舊公司出緊13個月糧,新公司卻只得12個月糧,而且假期又少兩日,返工地點又遠,七除八扣之後,可能舊公司待遇好過新公司,走左反而搵少左架!
前途無限
除了人工之外,當然也要計算前途及機會啦!例如新公司可能人工差少少,但提供進修機會、或出外工作擴闊眼界,又或者新公司可能規模較少,但學習及晉升機會較多,這情況下,出去衝一衝,對個人成長可能更有利。
追尋夢想
人生有甚麼開心得過,能夠在自己喜歡的行業打拼呢?如果你有幸搵到一行自己很感興趣的行業,而又有入行機會,哪管人工低到無倫,都好應該試一試。試想想,你寧願每日都充滿快樂地工作,只是出糧那刻較為失望,還是每日都充滿痛苦地工作,只有出糧那天稍有安慰呢?
失去目標
如果你感到目前的工作很安穩,同事岩傾、環境舒適、工作簡單、人工尚可、上司好人,簡單講即是做一世也無所謂,有這種感覺的話,其實是時候請辭了。因為這種磨滅鬥志的狀態,越留得耐,只會再浪費更多時間,辭職可以迫使自己重新檢視自己的目標,重燃心中的那團火吧!
各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023