{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 18 Sep 2017
到目前為止,2017年應該是投資者的樂園吧,恒生指數由年頭的22000點升至近來的28000點,足足升了6000點兼且未見嚇人的大調整,股王騰訊由$190升到$300,錢就係咁易賺?或者係,或者唔係,天知道市況哪一天會回頭?要在股市中成為長勝將軍,無懼升跌,以下三大絕技要學呀!



持貨刀法
股票,一買一賣,但簡單中卻見複雜。買了,幾時賣?很多師奶股民因為不懂持貨刀法,每次買了,賺少少就沽,眼白白看著股價飛升,自己永遠賺不了大錢。歸根究柢,不外乎是她們對持股毫無認識,根本不知道它為什麼會升,惟有升少少止賺算。又或者,即是她們有做足功課,但往往難敵心魔,有錢賺誰不想袋袋平安? 不過賺少了也叫有錢賺,無傷大雅,但持貨刀法未到家的小股民,眼見持股節節敗退,就胡亂耍刀,誓要持貨至返回家鄉,結果輸得一敗塗地。


止蝕劍術
所以,學不懂持貨刀法,也至少要掌握止蝕劍術,適當時候自斷一臂,確保全身而退,再苦練刀法,等他朝奪回所失。但別以為止蝕劍術容易學,因為人性傾向於死牛一面頸兼死不認錯,更慘情是每當身處險境,反而冒險精神更加激發,因此窮人才夠膽盡地一煲,幾何聽見富豪將成副身家拿去博。世上有萬千股民,每當股票錄得虧損時,不會承認自己買錯,只會懷著明天或許會反彈的心,結果永遠磨不好止蝕劍,輸掉身家,無力翻身,真真正正被市場擊敗。




現金流掌
刀法、劍術未到家,惟有靠最後一招現金流掌來保命。此掌法是確保自己有穩定現金流入,簡單講即係要有份穩定職業,月月有糧出,日常生活不會受到影響。使出現金流掌,買股票時可確保無後顧之憂,就算不幸地遇上股災或買錯股睇錯市導致全數虧損,也不會影響日常生活,投資時毫無壓力,決定通常都會較為正確。相反,如果失去了現金流,只靠借貸投資博一博,壓力過大心急進取,只會是死路一條。

股海變幻無常,看不通大市時要使出止蝕劍術,保留實力;買入後要用持貨刀法,應渣就渣,應沽就沽,同時運用現金流掌保持資金鍵正常運作,股市?使乜驚呀!














各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023