{ SKIP }
文:傑克  圖:互聯網
POSTED ON 15 Sep 2017
個個都返工,個個都想返工咩!之但係,如果搵到一行係既有型又有款仲要過癮有滿足感,兼且搵到個錢添,這樣的一份工,又真係唔怕返喎!


IG Model
以前要出名,要有一技之長,例如唱歌做戲彈結他,但FB、IG成為我們日常生活必須品後,只要夠樣靚身材正,又願意賣弄一下性感(男女都有市場架),網民就容得下你,有了知名度及粉絲團,成為了網紅,賺到眾人艷羨目光,賺錢根本不是問題。
 
Youtuber
如果樣子不夠出眾身材不夠標青,咁就要回歸才華喇。現今世代真係再冇懷才不遇,有左youtube之後,你的才華可以盡情展現,唱歌拍片當然係最普遍的上位



社交媒體專員
FB的成功,令到社交網站不單是用來作社交用途,在FB賣廣告、做宣傳分分鐘仲有noice過落電視廣告。如今成立一間公司,可以不做網站,但不可以不開fanpage,因為fanpage的宣傳效果非常顯著,一傳十、十傳百,公司與顧客之間既可互動,又可交流意見,公司清楚客人的喜好,隨時調整業務方向,但要建立一個多人Like的fanpage,其實又唔係咁易,要捉到網民心態,留得住他們多瀏覽,極為考功夫,但成功做到確又有滿足感。
 
財經評論員
只要一日有股市,財經評論員(俗稱財經演員)就不愁沒有工開。以往可能只有電視台、電台需要財經評論員(又可俗稱股評人)講股和分析市況,但隨著網台愈開愈多,家陣連證券行都自己搞youtube channel,廣邀有個人風格的財經評論員笑談股市,玩理freestyle講股,睇黎呢行會繼續遍地開花,青姐、沈大師後繼有人呀!

追夢者
每隔一段時間,就會有傳媒報道有人不做高薪厚職,為了夢想不惜做巴士司機、義教、流浪、踢波等等,這些追夢者大多獲網民激烈讚賞,稱許他們有guts有大愛,其實都好有型架,而一個人只要肯朝著夢想進發,無論選擇哪一行業,自己都會樂在其中,並得到他人欣賞,這已是無價的人生。








各位千禧世代(80及90後)嘅網友又認唔認同?
powerandmoney
【美國調查】千禧世代認為年薪超過400萬港元才能「感到快樂」
23 Nov 2023
作為日本最大遊戲、主機開發商,任天堂素來都係日本年輕人最想加入嘅企業之一,而從其最新公佈嘅數字黎睇,任天堂內部似乎都真係一個「天堂」,事關其新入職社員嘅離職率僅低至1.2%,絕大部份人入到去就唔願走! ...
powerandmoney
【電玩】任天堂真係天堂?員工三年離職率僅1.2% 大幅拋離其他日企
15 Sep 2023